|
|
|
|
|
|
S úpravami vozů SUBARU máme dlouholeté zkušenosti. Neprovozujeme žádný obchod s tuningovými díly - součástky, které montujeme, jsou vyzkoušené a víme, že fungují. Koupíte je u nás za ceny srovnatelné s internetovými obchody, ale dostanete je zejména s odborným poradenstvím a montáží.
Navíc si nemusíte kupovat zajíce v pytli - mnohé ze zde nabídnutých úprav vám rádi předvedeme na některém z našich vozů. Vyzkoušíte si, zda pro vás má či nemá smysl pořídit si danou úpravu. Není v našem zájmu natlačit vám co nejvíc a co nejdražších doplňků s diskutabilní funkcí, v první řadě nám jde o vaši spokojenost - dle vašich představ a požadavků (které jsme připraveni korigovat) vám připravíme optimální řešení.
Nabízíme například:
S určitou dávkou zjednodušení jsme připravili přehled úprav, které je možno realizovat. Mějte prosím na paměti, že:
Stage 1 | 320 HP / 450 Nm |
úprava zahrnuje a stojí | naladění sériové řídící jednotky dle požadavků zákazníka včetně licence EcuTek; cena neobsahuje jakékoli další případně nutné náklady (diagnostika závad, montáž regulačních ventilů a silnějších palivových pump, montáž výkonnějších vstřiků atp.) cena: 22 000 Kč |
Stage 2 | 320 HP / 450 Nm |
úprava zahrnuje a stojí | stage 1 + výkonnější palivová pumpa Walbro 255 l/h + elektronický třícestný regulátor tlaku turba cena: 28 900 Kč |
Stage 3 | 340 HP / 480 Nm |
úprava zahrnuje a stojí | stage 2 + sportovní výfuk od turba (cena se může lišit s ohledem na konkrétní typ výfuku) cena: cca 80 000 Kč |
Stage 4 | 350 HP / 530 Nm |
úprava zahrnuje a stojí | stage 3 + kovaný motor (písty, ojnice, šály, …), výkonná olejová pumpa a pevnější rozvodový řemen, silnější spojka cena: od 180 000 Kč |
Stage 5 | 420 HP / 650 Nm |
úprava zahrnuje a stojí | stage 4 + větší turbo + výkonnější vstřiky a pružiny; oproti stage 4 je v ceně ještě silnější spojka cena: cca 320 000 Kč |
O tom, jak variabilní může být cena, kterou utratíte, a hlavně výsledek, ke kterému lze dospět, je možno se dočíst třeba v tomto článku. Podtrhuje velkou relativnost a orientačnost škatulkování úprav.
Upravujeme i Subaru WRX STI aktuální modelové řady, tj. od modelu 2015 dále. Článeček s výsledky zde.
Tuning lze úspěšně provádět i s dalšími vozy SUBARU, nemusí to být pouze STIčko. Máte-li ve svém SUBARU dieselový či atmosférický motor boxer a chcete-li zlepšit jeho parametry oproti těm sériovým, většinou je to možné - zavolejte nebo nám napište, možnosti vám nastíníme a nabídku rádi zpracujeme.
Toužíte-li po ultimativním výkonu a širokých možnostech ovládání aktuálního programu svého motoru, nechte si vyměnit standardní řídící jednotku za závodní. Krom více programů volitelných otočným přepínačem přímo za jízdy si můžete nechat naprogramovat i startovací program (launch control) nebo třeba ALS (Anti Lag System). Montujeme závodní jednotky Pectel a Syvecs. Pro konkrétní informace a nabídku nás prosím kontaktujte.
Výsledek jedné takové úpravy - výměny standardní ECU za závodní - naleznete v samostatném článku.
Ježdění na etanol E85 se nám zatím jeví jako dobrý nápad. Instalovali jsme ho do jednoho z našich vozů, a to rovnou do Imprezy WRX STI. Boxer v SUBARU dosahuje o cca 4 % vyššího výkonu a o 8 % vyššího točivého momentu, cena etanolu je ve srovnáním s benzínem podstatně nižší, ve spalovacím systému je nižší teplota... O zkušenostech s provozem budeme informovat, budou-li pozitivní, připravíme řešení na klíč. Více zatím v samostatném článku.
Pole úprav a tuningu vozů SUBARU je opravdu velmi široké. Máte-li "roupy", jsme vám k dispozici jak pro konzultace, tak i pro vlastní realizaci. Zavolejte nebo napište.