AWD funguje už od roku 2001 (podrobnosti se můžete dočíst na stránce věnované naší historii). Naše jméno a zejména pověst s ním spojená pro nás vždy byla, je a bude prioritou.
Řídili jsme se prostými zásadami vycházející z férového přístupu k vám, zákazníkům, a dostatečné míry sebereflexe. Rádi bychom vás seznámili s hodnotami, které jsou pro naše podnikání důležité
- „Náš zákazník, náš pán“. Otřepaná fráze? Možná. Ale ruku na srdce – kolik společností, a zejména pak autoservisů, ji má na paměti? Ne, nechceme se pouštět do laciného osočování. My zkrátka víme, že nemůžeme být dlouhodobě úspěšní bez spokojených zákazníků. A řídíme se tím. Nic víc, nic míň.
- Svou chybu přiznáme. Naši práci provádíme s maximálním nasazením – pečlivě, profesionálně. Baví nás. SUBARU je pro nás zároveň koníčkem. I přes to se nám občas něco nepovede. Leccos odhalíme sami systémem vnitřní kontroly, ale přiznáváme se - tu a tam nám nějaká ta chyba uteče. Stavíme se k tomu čelem a vždy tak, abychom ji k vaší spokojenosti napravili, resp. pro to udělali maximum možného.
- Férová odměna. Naší ambicí není podbízet se vám nepřiměřeně nízkými cenami. Ostatně, z naší historie víme, že nejlevnějším garážovým servisům zkrátka nemůžeme cenově konkurovat. Statut autorizovaného servisu spolu s požadavky na něj kladenými není zadarmo. Vězte ale, že na faktuře od nás naleznete vždy pouze tolik hodin, kolik prací na vašem voze skutečně strávíme. Svou cenovou politiku řídíme tak, abychom byli konkurenceschopní. To znamená, abyste u nás srovnatelnou službu na relevantním trhu pořídili nejlevněji.
- Chováme se tak, jak chceme, aby se ostatní chovali k nám. Korektně, profesionálně. Respektujeme odlišný názor, očekáváme stejný náhled protistrany.
- Preferujeme "rodinný" a "majitelský" přístup. Stavíme náš tým vždy tak, aby fungoval nejen profesionálně, ale také lidsky - ceníme si dobrých vztahů uvnitř týmu stejně tak jako těch s našimi zákazníky. Lidé, kterým AWD patří, se osobně podílí na jeho chodu. Na denní bázi je zajímá, co se děje.
Pokud jste s našimi službami spokojeni, sdělte to prosím dalším Subaristům nebo nám pošlete svou referenci k zveřejnění. Máte-li na srdci výtku či jste nebyli s něčím spokojeni, řekněte to nám. Nejkorektnější bude obrátit se přímo na vedoucího servisu. Nepochodíte-li nebo budete-li pro to mít své důvody, kontaktujte prostřednictvím naší knihy přání a stížností přímo majitele AWD. Slibujeme vám, že se problémem budeme patřičně zabývat. Děkujeme.