|
|
|
|
|
|
Ladíme jednotky Subaru. Používáme k tomu software společnosti EcuTek a hlavně, spolupracujeme s velezkušeným předním anglickým úpravcem. Ručíme tedy za to, že bude úprava provedena nanejvýš profesionálně a zejména s maximální bezpečností pro váš motor.
Pokud chcete zvýšit výkon svého Subaru, existuje mnoho cest, po kterých se můžete vydat. Nejrůznějšími open source tuning software či přídavnými "oblbovacími" jednotkami počínaje, přes ladění stávajících sériových jednotek až po montáž a ladění závodních řídících jednotek. Každá z možností má své výhody a také své nevýhody.
Pro denně používané vozy nabízí nejlepší poměr cena/výkon úprava sériové řídící jednotky. Zůstanou vám k dispozici veškeré komfortní funkce, na které jste zvyklí, ale zároveň dojde k optimalizaci software a navýšení výkonu. Kolik taková úprava jednotky prostřednictvím software EcuTek stojí a jaké jsou vůbec možnosti najdete na stránce věnované úpravám vozů Subaru.
EcuTek není vhodný pouze zvýšení výkonu a točivého momentu, s úspěchem lze použít při řešení chyb
S ohledem na to, že se nás na tuto oblast často ptáte, připravili jsme odpovědi na nejčastější dotazy k této problematice.
Má smysl ladit Subaru s atmosférickým motorem?
Moc ne. Alespoň ne bez úpravy hardware. Pokud do motoru nedostanete víc vzduchu a zároveň ho z něj nedostanete rychleji ven, jedná se o vyhozené peníze. Doporučujeme v takovém případě atmosférické Subaru prodat a koupit si motor s turbem, docílíte tím výrazně lepšího výsledku za méně peněz, a to i s ohledem na případný budoucí prodej.
Jedinou alternativou mající nějaký smysl je úprava auta na provoz na etanol. To však nemá pouze svá pozitiva, ale též negativa. Více viz samostatný článek.
Ladíte též dieselové motory - Subaru boxer diesel - pomocí EcuTek?
Ano, možné to je, avšak měli byste předem pečlivě zvážit, zda do úpravy jednotky půjdete. Důvodem je fakt, že úpravou okamžitě přicházíte o tovární i českým importem prodlouženou záruku. Pokud vám někdo bude tvrdit opak, velmi, velmi pravděpodobně vám nebude říkat pravdu (decentně napsáno). A co si budeme říkat, přijít o pětiletou záruku u poměrně složitého dieselového motoru není nic, co bychom vám doporučovali. Takže, jak píšeme v úvodu odstavce, zvažte to.
Pokud se pro úpravu rozhodnete, počítejte, že lze výkon zvýšit na cca 180 koní (v extrémnějších případech až na 200 koní). Točivý moment bude k dispozici ve stejných otáčkách, avšak zvýší se na 400 - 450 Nm.
Jak dlouho ladění jednotky trvá?
Pokud je vaše Subaru zcela v pořádku a funguje vše tak, jak má, je to otázka jednoho dne - tj. ráno nám auto dáte, večer ho dostanete naladěné zpět.
Pokud máte další dotazy, napište či lépe zavolejte, rádi vám je dle našeho nejlepšího vědomí zodpovíme.