Jsou situace, kdy je podstatným rozhodovacím faktorem čas. Přesně pro tento okamžik disponujeme postaveným a zajetým kovaným motorem EJ257 (do STI) a šestistupňovou převodovkou s DCCD.
Nechce-li se vám čekat na stavbu nového kovaného motoru a trápit se s jeho zajížděním, oslovte nás. V praxi nám přivezete auto (nebo ho necháte přivézt, klidně nás) ráno a odpoledne už odjíždíte s novým kovaným a zajetým (!) motorem.
Kovaný znamená: kovaná klika, ojnice, písty, ložiska. Krom toho je motor osazen silnější olejovou pumpou Cosworth a silnějšími pružinami pod ventily - je tedy připraven pro naladění s větším turbem (a dimenzován na vyšší tlak turba). Motor je zajetý, avšak důkladně zkontrolovaný (byl kompletně rozebrán a složen, je tedy bez jakékoli vady). Je osazen novým těsněním pod hlavami Power Enterprise.
Vedle toho disponujeme šestikvaltem s DCCD, konkrétně specifikace Spec C z vozu N14 (modelový rok 2010) - tj. kratší zpřevodování vyšších převodových stupňů.
Ceny, resp. případné podmínky zápůjčky těchto komponent na dobu opravy vám rádi na požádání sdělíme.