V roce 1946 zkonstruoval Fuji Sangyo prototyp prvního japonského skútru, který byl v následujícím roce uveden automobilkou Subaru na trh pod názvem „Rabbit“.
Jezdil na původně zadních kolech využívaných u letadel. Měl obsah 135 ccm a výkon 2 PS. Zájem veřejnosti byl obrovský. Pro poválečné Japonsko představoval tento skútr novu možnost mobility. Do Ameriky se importoval od roku 1957 – importérem byla společnost Rabbit Motor Sales z Californie. Jedním z největších distributorů byl Malcolm Bricklin, který svůj obchod rozjel naneštěstí těsně předtím, než Subaru přestalo skútry vyrábět. Bricklin neváhal a odcestoval do Japonska, přesvědčit výrobce, aby změnil názor. Nicméně v roce 1958 již FHI začalo vyrábět první model auta pod značkou Subaru.
Konstrukce skútru SUBARU Rabiit S-1:
- Délka: 1547 mm
- Šířka: 545 mm
- Výška: 940 mm
- Hmotnost: 75 kg
Motor:
- Vzduchem chlazený jednoválcový čtyřtakt
- Vrtání válce x zdvih: 55 x 57 mm
- Komprese: 5:1
- Maximální výkon: 2 PS při 3000/min