Ano! A značka Subaru je si toho vědoma: pohonné ústrojí symetricky uspořádané kolem podélné osy, plochý čtyř nebo šestiválcový motor Subaru boxer vpředu a automatické přerozdělování, to je koncept Subaru.
Není ale pohon jako pohon. I pohony všech kol jsou různé a dokonce různě bezpečné. Např. připojitelný pohon zadních kol v okamžiku prokluzu předních kol vede k tomu, že je auto "vykopnuto" ze zatáčky. Nedoporučujeme. Nebo auta bez mezinápravového diferenciálu, kde smyk hrozí i při nejnižších rychlostech. Extrémně nebezpečné.
Pro Subaru je typický stálý pohone všech kol Symmetrical AWD a důležitá je také funkce, která za špatných jízdních podmínek automaticky přenáší sílu motoru k těm kolům, která v danou chvíli mají nejlepší styk s vozovkou, a zaručuje tak maximálně bezpečnou jízdu.
Podvozek aut Subaru má tradičně nezávisle zavěšená všechna kola se vzpěrami Mc Pherson na přední nápravě, víceprvkové závěsy na zadní nápravě a příčné stabilizátory. Od motoru přes převodovku, hnací hřídel s kardanovým kloubem až k diferenciálu zadní nápravy probíhá celý hnací systém v jedné přímce – toto uspořádání v kombinaci s nízkým těžištěm poskytuje vozu ty nejlepší jízdní vlastnosti.
I další prvky jdou směrem k většímu bezpečí. Karoserie s bezrámovými okny, vlepovaná hliníková střecha (Forester), prstencová karoserie s pomocným rámem u přední nápravy, která zajišťuje nejvyšší pevnost karoserie.
Subaru tak nabízí zároveň příjemnou, plynulou jízdu, bezpečnou i při vyšších rychlostech a zhoršených jízdních podmínek.