Subaru vyhrálo v soutěži Grand Prix na 7. IAA Japonsko za nejlepší reklamu!
Reklama na Subaru dostala název "CarParts." Hlavní zadávací podmínky byly čistě nacionální: reklama musela být na výrobky nebo služby pocházející z Japonska a musela být natočena pod japonským vedením. Cílem této soutěže bylo zvýšit mezinárodní reklamní kreativitu a inspirovat další publicisty k novým nápadům.
Reklama na vozy Subaru "CarParts"měla za účel sdělit, že kromě špičkové technologie a výroby automobilů v nejvyšší kvalitě se značka Subaru také zabývá potěšením z jízdy ve vozech Subaru. Tento inovativní film plně vyjadřuje heslo značky "Radost a klid v duši."
"CarParts" přijímá četné reklamní ocenění na celém světě, včetně stříbrné ceny v květnu u One Show Design 2011 v USA a bronzového ocenění na London International Awards 2011 v listopadu.
"CarParts" si můžete prohlédnout na stránkách Subaru Global: http://www.subaru-global.com/brand02.html