Na 77. mezinárodním autosalonu v Ženevě si odbyl světovou premiéru historicky první plochý turbodieselový motor typu boxer.
Vysoce tuhý turbodiesel typu boxer dosahuje extrémně nízkých emisí škodlivých plynů a minimální produkce hluku a vibrací díky implementaci vyvažovací hřídele, která se točí opačným směrem než kliková hřídel a vyrovnává tak otřesy vznikající při hoření paliva. Zároveň si zachovává kompaktnost benzínových motorů a nabízí neobvykle vysoký točivý moment v nízkých otáčkách a rychlou odezvu na plynový pedál v otáčkách vysokých.
Třetí generace modelu Subaru Impreza
Třetí generace Imprezy byla vyvinuta podle koncepce „Sports Casual” s cílem učinit vůz zajímavým a přitažlivým pro ještě větší počet zákazníků. Tři klíčová zlepšení nové Imprezy zasáhla základní oblasti: stylizace, funkčnost a kvalita jízdy. Použit byl sportovní styl hatchbacku a z hlediska funkčnosti došlo k takovému uspořádání, aby pasažéři měli k dispozici větší prostor a lepšího výhled a zároveň se jim pohodlněji nastupovalo a vystupovalo.
Pro další zvýšení kvality jízdy vznikla „Koncepce dynamického ovládání podvozku značky Subaru - Subaru Dynamic Chassis Control Concept” neboli „Subaru DC3”, vozu bylo dopřáno ještě lepší, citlivější odezvy, nového systému odpružení vzadu, klimatizace s větší výkonností a nově tvarovaných sedadel.