|
|
|
|
|
|
Výrobce automobilů Subaru oznámil, že kumulativní prodeje nové Imprezy, které byly zahájeny v listopadu 2011, dosáhly celkových 7157 kusů za jeden měsíc. První měsíční prodeje vozů Subaru tak překonaly předpokládaný zájem zákazníků.
Tento výsledek, dosažený v období od 30. listopadu do 31. prosince 2011, je více než trojnásobek měsíčního prodejního cíle 2200 kusů. Podrobnosti k prodejům nové Subaru Imprezy jsou následující.
SPORT (5 dveří) - 71,9 %
G4 (4 dveře) - 28,1 %
1.6 litru - 34,9 %
2.0 litru - 65,1 %
2WD - 35 %
AWD - 65 %
Výbava EyeSight - 44,4 %
Satin White Pearl - 26,9 %
Tmavě šedá metalíza - 9,7 %
Ledově stříbrná metalíza - 23,4 %
Camellia Red Pearl - 3,4 %
Obsidian Black Pearl - 19,5 %
Tmavě třešňová Pearl - 3 %
Plazmová blue - 14 %
Zákazníci pozitivně hodnotí u vozů Subaru přijatelnou spotřebu paliva, vynikající jízdní vlastnosti, kvalitně zpracovaný exteriér a interiér, obrovskou nabídku modelů s "EyeSight" apod. Společnost Subaru si zakládá na svém postavení na japonském trhu, přece jen je to její domovská půda, kde chce každý být jedničkou.